Stage dag 6 en 7 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu Stage dag 6 en 7 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu

Stage dag 6 en 7

Blijf op de hoogte en volg Rick

16 Augustus 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Nu ik al wat meer mijn plekje heb gevonden in het bedrijf krijg ik steeds meer inzicht bij wie ik moet aankloppen voor wat. Dit is erg leuk omdat het andersom voor mijn collegas ook steeds duidelijker wordt waarvoor ze bij mij moeten zijn. Er worden zo ook steeds meer dingen bij mij neergelegd om verder uit te werken.

Naast het afronden van het plan van aanpak ben ik de afgelopen twee dagen vooral bezig geweest met mailcontact en telefonisch contact verzorgen naar de leveranciers betreffende hun leverdata. De lever data zijn meestal gegeven, maar dat is hier geen zekerheid dus dubbel checken om alles op tijd geleverd te krijgen.

Na zeven dagen aan een stuk gewerkt te hebben had ik nog niet echt het idee dat het al tijd was voor mijn weekend. Het is zo leuk dat de tijd echt voorbij vliegt. twee dagen vrij voor het weekend en daarnaast twee extra dagen omdat Eid ul Fitr ofwel het suikerfeest eraan komt. Dus vier dagen vrij, of zoals ze hier zeggen met vier dagen vrij: Vakantie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Actief sinds 30 Juli 2012
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 25672

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2012 - 01 Februari 2013

3e jaars stage LTV

Landen bezocht: