Vakantie dagen 1, 2 en 3 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu Vakantie dagen 1, 2 en 3 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu

Vakantie dagen 1, 2 en 3

Blijf op de hoogte en volg Rick

19 Augustus 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Nadat ik lekker heb uitgeslapen en mijn ochtend ritueel voltooid was, vroeg ik me af wat te doen met al deze vrije tijd. Het is toch de bedoeling dat ik hier iets ga verdienen, dus ben ik op zoek gegaan naar een leuke activiteit die binnen het studenten budget past. Na wat onderzoek in het internetcafe voor het meydan personeel heb ik echt iets leuks gevonden. Op de website van Wild Wadi waterpark ben ik de flow club tegengekomen. Het is een groep van serieuse flow boarders die op vrijdag ochtend de flowriders volledig tot hun beschikking hebben. Na een bezoek aan het waterpark en wat contact met de enthousiaste clubleden ben ik lid geworden.

Nu ben ik een flow club lid, maar ik heb nog niet echt de controle die benodigd is om echt plezier te hebben op de flowriders. Ik ben in contact gekomen met wat fanatieke jongens die ook steeds nieuwe dingen aan het proberen waren en ben met hun wat aan het trainen gegaan. Zo hebben we samen heel wat lol gehad en zijn we allemaal wat beter geworden in het flow boarden.

Na heel wat wipeouts en nog eens 2 dagen extra oefenen kom ik nu al een heel eind op de flowriders. Het leuke was dat de jongens van een dag eerder er ook weer waren. Voor hun was het vakantie en zij verbleven in het aangrenzende hotel. Ook heb ik wat lifeguards ontmoet die in het park werken. Zij hebben mij heel wat bij geleerd op de flowriders. Ik kan zelfs al wat leuke tricks zoals omrollen en op mijn knieen zitten. Na heel veel oefenen heb ik nu de tijd nodig om bij te komen, want ik kan geen enkele plek op mijn lichaam vinden die niet zeer doet. Hoe relaxed flow boarden er ook uit ziet, het is toch echt een intensieve sport.

  • 20 Augustus 2012 - 12:38

    Liesbeth:

    Hee Rick,

    Vervelend zeg zoveel vrije tijd!! Maar jij weet het wel in te vullen lees ik hierboven.
    Zo zie je maar, leren, werken, vrijetijdsbesteding en ook nog sporten....
    Heel leuk om je "dagboek" bij te houden.
    Ik maakte me al ongerust daar er al dagen niets nieuws bij kwam maar gelukkig gaat alles dus prima met je.
    Natuurlijk hoorde ik van jullie mam al wel wat na je telefoontjes en/of skype updates...

    veel groetjes van ons...

  • 21 Augustus 2012 - 17:54

    Sophie De Gouw:

    heey, flowboaden...wtf is t, ik googlen: das kei vet!!!! heel veel plezier daar! xxx

  • 21 Augustus 2012 - 18:18

    Gijs:

    heej neef van me ik heb net opgezogt wat flowboarden was
    SUPER GAAF!!!
    ik hoop dat je het leuk hebt daar tenminste leuker dan school.
    (ik ben jaloers!!!) veel plezier daar in dubai
    en veel succes met het flowboarden!!

    groetjes van je neefje gijs

  • 24 Augustus 2012 - 09:51

    Desiree:

    hoi rick.

    Fijn om te lezen dat het goed met je gaatl
    leuk om je dagboek te lezen hopelijk zet je er zo veel mogelijk op .
    En jullie mam houd ons natuurlijk ook op de hoogte.


    gr van ons allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Actief sinds 30 Juli 2012
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 25709

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2012 - 01 Februari 2013

3e jaars stage LTV

Landen bezocht: