Stage dag 102, 103, 104, 105 en 106 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu Stage dag 102, 103, 104, 105 en 106 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu

Stage dag 102, 103, 104, 105 en 106

Blijf op de hoogte en volg Rick

17 Januari 2013 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Deze week typen, typen en nog eens typen! Stage rapportering moet ook gemaakt worden en dat vind ik zeker niet het leukste, maar ja het hoort er ook bij! Omdat het boven op kantoor de laatste tijd nogal dringen is om een werkplek ben ik voor de verandering maar eens lekker buiten gaan zitten. In een hoekje van de bar heeft niemand last van me en kan ik prima werken. Ik moet zeggen dat het erg goed bevalt zo'n werkplekje buiten met het geluid van de zee op de achtergrond!

Heb lekker productief kunnen werken aan mijn verslaglegging en krijg er nog een mooi kleurtje van ook! Moet iedereen wel lekker mijn ongelofelijke stage in Dubai kunnen inwrijven natuurlijk ;) De dagen gaan weer enorm snel en mijn terugkomst komt dan toch echt dichterbij! Hoop dat moeder natuur wel eerst de cv ketel laat maken voordat ik in Nederland aankom, want met de huidige temperaturen gaat het niet goedkomen hoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Actief sinds 30 Juli 2012
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 25694

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2012 - 01 Februari 2013

3e jaars stage LTV

Landen bezocht: