Stage dag 5 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu Stage dag 5 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu

Stage dag 5

Blijf op de hoogte en volg Rick

14 Augustus 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Vandaag om 09:00 begonnen in plaats van 11:00. Michiel heeft het een en ander uitgelegd over de bestanden op zijn computer die ik nodig zal hebben. Dit omdat Michiel mij na vandaag voor maar liefst twee verdiende weken vakantie gaat verlaten! Na mijn vijfde dag laat michiel het mij al in mijn eentje doen! Nee hoor, gelukkig heb ik een heleboel collega's die mij daarbij helpen en af en toe iets nodig hebben uit zijn bestanden. Ik heb samen met Michiel voorbereidingen gemaakt voor zijn tijdelijke vertrek. Verder heb ik een lekkere start gemaakt aan het plan van aanpak voor mijn stageproject.

Vanavond voor het eerst geskyped met pa en ma. Na wat kleine probleempjes in de verbinden hebben opgelost hebben we elkaar toch weer even kunnen zien. Daarna nog wat foto's geupload om mijn reisavonturen compleet te maken!

  • 14 Augustus 2012 - 19:16

    Elly:

    Hey wereldreiziger

    net jullie mam aan de telefoon gehad, Ga je zeker volgen.
    hoor dat je het goed naar je zin hebt daar.
    Succes met de opening van de beachclub en tot horens

    xxx elly

  • 15 Augustus 2012 - 00:06

    Coria:

    heej rick,
    prachtige foto's zeg het lijkt wel ofdat je in de efeling bent, net een sprookje
    zo te zien houden ze wel van poetsen ,alles wat je ziet glimt.
    ook je appartement ziet er netjes uit, ga je dit ook zelf schoon houden of
    wordt dat ook al voor je gedaan???
    de foto met het thaise eten is om zo op aan te vallen, houd deze kokkin voorlopig
    maar te vriend dan zul je nog veel smullen.
    je meydan outfit staat je goed.
    je hebt er de 380 nog heel goed opgekregen zeg, wat een toestel daar kijk je
    echt niet overheen.
    dikke kussss en weer snel tot ziens en horens.
    smam

  • 15 Augustus 2012 - 08:14

    Koen (odr):

    Hee Rick,
    Leuke foto's man... Vooral van die el kalifa... Dat zou voor mij al een reden zijn om een keer naar Dubai op en neer te vliegen moet ik zeggen... Nog veel plezier daar,
    Later,
    Koen

  • 15 Augustus 2012 - 11:24

    Liesbeth:

    Hee Rick,

    Gisteren heb ik op internet al naar het vliegtuig zitten zoeken en gevonden.., nu je foto's bekeken... super zeg...het lijkt wel een sprookje!!

    Heb gisteren tijdens het " lopen"...al met jullie ma gefilosofeerd om je samen op te gaan zoeken in november of zo, lekker winkelen en genieten daar.

    Voorlopig houden we via dit medium maar contact.

    Succes en tot later

    Liesbeth

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Actief sinds 30 Juli 2012
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 25720

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2012 - 01 Februari 2013

3e jaars stage LTV

Landen bezocht: