Stage dag 20 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu Stage dag 20 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu

Stage dag 20

Blijf op de hoogte en volg Rick

06 September 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Vandaag een rustig dagje gehad waarbij ik weer het een en ander voor school heb kunnen doen. Naast deze stage lopen er ook wat vakken die ik probeer zo goed mogelijk bij te houden. Dit om achterstand in studie te voorkomen.

Vandaag is het de verjaardag van Phillip, de collega die tegenover mij zit. Wat later op de middag hebben de chefs voor een enorme brownie taart gezorgd en die smaakte zelfs als in een sterren restaurant. Wat kunnen onze chefs toch geweldig koken! Ik heb in de afgelopen weken al het een en ander mogen proeven, en wat smaakt dat geweldig. Het Gianinno restaurant is nu in soft opening en de eerste gefortuneerde gasten zijn al gespot. Een parking gevuld met Ferrari's, Porsche's en Range Rovers is hier geen uitzondering. Gianinno's blijkt het restaurant in Milaan te zijn waar alle AC Milan spelers, hoge regerings functionarissen en andere belangrijke en/of gefortuneerde mensen komen voor hun diner.

Ook de spa is in de laatste stappen voor opening, dus moeten de behandelingen getest worden. Een body massage zo net voor het weekend is helemaal niet vervelend. Een uurtje massage is zo om als je ongeveer vanaf het begin in slaap valt. Anjan heeft handen van goud waarvan je heel snel in slaap valt. Hij is ook nog eens aan het studeren voor Reiki Master, wat maseren met helende krachten inhoud. Over twee jaar zal hij een volwaardige Reiki Master zijn, maar wat mij betreft is hij nu al geslaagd!

In de avond wordt ik door Jira gebeld met de vraag of ik zin heb in een Thai food party. Een avondje gezelligheid met wat collega's en ook nog eens heel erg lekker thais eten in nooit verkeerd. Samen veel lol gehad en lekker gegeten, waardoor ik collega's op persoonlijke vlakken heb leren kennen. De vervolg afspraken zijn al gemaakt en onze weekenden zijn zo goed als mogelijk afgestemd en gevuld!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Actief sinds 30 Juli 2012
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 25750

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2012 - 01 Februari 2013

3e jaars stage LTV

Landen bezocht: