Terug naar Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu Terug naar Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu

Terug naar Dubai

Blijf op de hoogte en volg Rick

03 December 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Vanochtend vroeg uit de veren om mijn vlucht naar Dubai te pakken. 03:15 gaf mijn wekker aan. Op weg met pappa naar Schiphol om mij daar af te kunnen zetten. Om 06:40 lokaal vertrok mijn vlucht en dan ben ik rond 17:00 lokaal in Dubai. Bij de visa balie een uur gewacht terwijl ik al een visa heb! geen idee waarom maar nu snap ik waarom pa en ma vorige week zo lang over deden om buiten het vliegveld te komen! met mijn vlucht met Emirates naar Dubai kom je in een andere terminal aan. de splinternieuwe terminal 3 is met de terminal 1 vergeleken wel verouderd en traag in doorloop! Eenmaal aangekomen blij om naar buiten te gaan en geen kou te hebben! Ik ben weer thuis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Actief sinds 30 Juli 2012
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 25689

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2012 - 01 Februari 2013

3e jaars stage LTV

Landen bezocht: