Weekend Nederland - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu Weekend Nederland - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu

Weekend Nederland

Blijf op de hoogte en volg Rick

02 December 2012 | Nederland, Tilburg

Na een mooi afscheid van Opa en een prachtige dienst te hebben gehad, ben ik blij dat ik ook persoonlijk een waardig afscheid heb kunnen nemen van deze Kanjer! Het is precies zo gegaan zoals hij dat zelf zou willen en dat verzacht de pijn enorm. Zoals hij zelf zei: "Ik heb meer dan twintig jaar cadeau gehad, het is mooi geweest!"

Na deze beladen dagen toch de zondag nog een enorm leuke dag gehad met Anouk en Jürgen! Lekker gebowld en samen gegeten om zo het weekend toch ontspannen en vooral leuk te kunnen eindigen! Zo ben ik weer opgeladen om mijn stage goed af te kunnen ronden in Dubai!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Actief sinds 30 Juli 2012
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 25742

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2012 - 01 Februari 2013

3e jaars stage LTV

Landen bezocht: