Stage dag 71 en 72 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu Stage dag 71 en 72 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu

Stage dag 71 en 72

Blijf op de hoogte en volg Rick

18 November 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

De laatste twee dagen werken alvorens een week te kunnen genieten samen met pa en ma! Het klinkt misschien stom, maar heb ze tot nog toe niet echt gemist. Heb het hier ook veel te veel naar mijn zin om ze te kunnen missen! Maar op dit moment leef ik er toch wel echt naar toe om ze weer te zien en in mijn armen te sluiten! Gelukkig zijn ze net zo enthousiast als ik ben en gaan we samen een enorm leuke week beleven die we nooit meer zullen vergeten!
Pa en Ma, jullie zijn meer dan welkom in "mijn landje"!

  • 18 November 2012 - 18:08

    Marion Van Loon:

    Ha menneke,
    geniet ze van deze super leuke week met je pappa en mamma.
    Leuk om te horen dat ze beide jouw kant op komen. Was volgens mij in eerste instantie niet de bedoeling dat je pa ook mee kwam toch? Maar goed doe ze beide de groetjes van mij en laat ze over een week super trots weer terug komen naar ons koude kikkerlandje

  • 19 November 2012 - 19:38

    Rlly:

    hey rick
    geniet maar lekker met je pap en mam en doe ze heel veel groetjes maar ook veel groetjes voor jou

  • 21 November 2012 - 15:33

    Liesbeth:

    Hoi Rick, geniet van deze week met pa en ma. Jij kunt ze nu wel de meest uiteenlopende zaken laten zien waar men anders misschien niet aan denkt. Heel veel groeten van ons...ik mis jullie ma nu al...wat zullen we veel bij te praten hebben volgende week tijdens onze wandeltocht door de wijk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Actief sinds 30 Juli 2012
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 25684

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2012 - 01 Februari 2013

3e jaars stage LTV

Landen bezocht: