Weekend dag 1 en 2 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu Weekend dag 1 en 2 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu

Weekend dag 1 en 2

Blijf op de hoogte en volg Rick

16 November 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Twee dagen genieten in Wild Wadi voor de verandering! Weer veel lol gehad met mijn Flowrider vrienden. Helaas niet naar flowclub geweest omdat ik mijn slaap even nodig had. Achteraf wel balen want er waren maar twee man, wat een prive flowrider per persoon betekend en dus veel tijd geeft om te trainen! Ach ja, volgende keer maar weer zeggen ze dan.

De vrije dag voor het nieuwjaarsfeest was goed te merken en Wild Wadi was dan ook enorm druk bezocht die dag! Leuk om veel publiek te hebben tijdens het flowriden en heel veel leuke reacties te krijgen zoals:
"YOU ARE THE MAN!"
"Are you a pro?"
"Do you get paid to do this? You should!"
En nog vele andere reacties die het leuk maken om te presteren. Nu ik mensen niet kan laten geniet van de muzikale klanken en show, doe ik het maar op deze manier met het flowriden! Geeft een enorme kick!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Actief sinds 30 Juli 2012
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 25726

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2012 - 01 Februari 2013

3e jaars stage LTV

Landen bezocht: