Weekend dag 1 (FORAC) - Reisverslag uit Fujairah, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu Weekend dag 1 (FORAC) - Reisverslag uit Fujairah, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu

Weekend dag 1 (FORAC)

Blijf op de hoogte en volg Rick

26 Oktober 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Fujairah

Voor het weekend ben ik uitgenodigd door mijn collega Wilma om met de FORAC (Filipino Off Road Auto Club) mee te reizen! Super leuk dacht ik zo, auto's en off road, dan komt het weekend wel goed! Op vrijdag moest ik om 16:30 thuis zijn voor vertrek. Dus in de morgen nog lekker kunnen trainen in Flowclub! Lekker half dagje tot 14:30 in Wild Wadi geweest om vervolgens op het gemakje mijn spullen bij elkaar te rapen voor het weekendje weg.

Om half vijf op zoek gegaan naar een taxi wat een heel avontuur bleek tijdens Eid Al Adha. Geen taxi te bekennen en na een uur gewacht te hebben toch maar gebeld om ons op te laten halen! Alle taxi's die al reden waren natuurlijk al bezet. Uiteindelijk verzameld in het appartement van Grace, een goede vriendin en oud collega van Wilma. Daar de laatste voorbereidingen gedaan en uiteindelijk op pad via Sharjah richting Fujairah. Eenmaal aangekomen waar we zouden overnachten aan het strand bleek het al volledig vol te zijn. Na nog wat andere plaatsen te hebben bezocht zijn we maar een meter of tweehonderd de bergen in gereden om daar te kamperen. Snachts was er niet veel te zien aangezien het stik donker was. Eenmaal in de ochtend werd ik in een paradijs wakker!

Super mooie zonsopgang vanuit de zee gezien! Het water aan de Dubai kant is westelijk gericht dus daar zie je de zon onder gaan in de zee, maar Fujairah is het water in oostelijke richting gelegen. Nog nooit een zonsopgang uit zee gezien, zeker de moeite waard om eens te zien! Moest ook snel zijn want hoe snel de zon in Dubai ondergaat, zo snel gaat hij ook weer op in Fujairah. Voordat ik mijn camera erbij gepakt had was de zon al een eindje boven het water uit. Gelukkig heb ik nog steeds een paar super foto's kunnen maken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Actief sinds 30 Juli 2012
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 25665

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2012 - 01 Februari 2013

3e jaars stage LTV

Landen bezocht: