Stage dag 54 en 55 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu Stage dag 54 en 55 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu

Stage dag 54 en 55

Blijf op de hoogte en volg Rick

25 Oktober 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Deze twee dagen gewerkt aan de waarde van de voorraad. Een inventarisatie van de prijzen gemaakt om te laten zien voor welke waarde er in opslag ligt. Deze dagen al de prijzen van het servies, glaswerk en bestek ingevoerd. Alleen deze items bij elkaar zijn al ruim 150.000,- euro waard! En dan ben ik nog niet eens op de helft van de voorraad! Zo veel voorraad die mij enigzins overbodig lijkt. Begrijp wel dat ze van sommige items een veiligheidsvoorraad op peil houden omdat de levertijden lang kunnen zijn, maar sommige lokale items staan ook op veiligheidsvoorraad. In percentage is het voor sommige items die lang mee gaan 30%, iets wat totaal onnodig en duur is om op te slaan. Naast dat ik van deze ervaring moet leren kan ik mijn leerbedrijf ook nog iets bijbrengen qua voorraad levels!

Eid Al Adha is op donderdag 25 oktober begonnen dus zou ik 4 dagen vrij kunnen nemen! Ik werk daarvan gewoon twee dagen om wat extra vrije dagen op te sparen voor het bezoek van pa en ma! Als ik nog een paar dagen van mijn weekend werk heb ik samen met hun de hele week vrij. Wel zo gezellig om de tijd met hun door te kunnen brengen in plaats van te werken. Zoals ze hier zeggen nu "Eid Al Adha Mubarak" (Gezegend offerfeest)!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Actief sinds 30 Juli 2012
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 25699

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2012 - 01 Februari 2013

3e jaars stage LTV

Landen bezocht: