Stage dag 50 (Atelier Festival) - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu Stage dag 50 (Atelier Festival) - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu

Stage dag 50 (Atelier Festival)

Blijf op de hoogte en volg Rick

19 Oktober 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Vandaag is dan eindelijk het Atelier Festival in Meydan! Het grootste muziek festival van de Verenigde Arabische Emiraten met een indrukwekkende Line-Up:

50 Cent, Duffy, LMFAO, Ciara, Craig David, Nelly, Eva Simons, DJ Antoine en Erick Morillo!

Om 12 uur in de middag ben ik gestart met werken om alle klusjes die nog gedaan moesten worden te doen. Ik was voor deze dag de joker en kon dus overal ingezet worden! De dag begonnen in de Ticket Sales Office van Meydan waar de laatste 9.000 kaarten verkocht gaan worden. De balie binnen en buiten voorbereid voor de gasten en over het gehele terein spullen opgehaald die nodig waren. Na al vele kilometers te voet te hebben gemaakt ben ik uiteindelijk naar de golf gegaan om een buggy aan te vragen voor deze dag. Ik denk dat ik twee dagen ongeveer 20 kilometer gelopen heb door de inmens grote Grandstand! De Carryall golfbuggy was voor mij wel een uitkomst!

De hele dag gevlogen van de ene naar de andere kant om te helpen waar nodig. Uiteindelijk samen met Michiel in de avond gezorgd dat afval van het evenement afgevoerd werd naar de stort plaats! Iets wat in de voorbereidingen vergeten was! Dus wij in de buggy's gestapt om ze een beetje uit de brand te helpen. Erg veel lol gehad en ook nog stukjes van het concert kunnen meemaken. Iedereen is vol lof over het evenement en het beloofd een spetterend vervolg te krijgen met oudejaarsavond! De volgende artiesten zijn al vastgelegd: Snoop Dogg, Faithless, Gorillaz, Inna, September en Stromae! Het Atelier Festival belooft een grandioos vervolg te krijgen met oudejaarsavond! Nu nog proberen om ook daar weer bij te kunnen zijn!