Weekend dag 1 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu Weekend dag 1 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu

Weekend dag 1

Blijf op de hoogte en volg Rick

20 Oktober 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Na thuiskomst gisteren of anders gezegd vanmorgen van het concert heb ik mijn wekker eens niet gezet! Heerlijk uitgeslapen tot ik om 13:30 eindelijk wakker ben geworden. Ik was wel vermoeid, maar ik dacht als ik nu niet iets actiefs ga doen slaap ik vanavond niet goed! Dus op naar een halve dag Wild Wadi. Na eigenlijk dit weekend niet te willen gaan kon ik het uiteindelijk niet laten om toch te gaan! Na een actieve namiddag toch maar weer naar de Beach Club voor wat avondeten!

Eenmaal aangekomen op de beach club was er niet veel om te eten! Het leek wel geplunderd. Toen zag ik een sms die ik van Gita had gekregen, de vriendin van Tim die ook in Dubai zit. Ze willen graag langskomen op de Beach club, dus ik even wat geregeld zodat dat ook kon! Ze nodigde me gelijk uit om even langs te komen bij haar zus Sjimah die in Dubai woont, recht tegenover de Beach Club. Daar aangekomen bleek ook Tim en zijn moeder Rian aanwezig te zijn. Na wat ontmoetingen en wat hollandse praat nodigde ze mij uit voor een diner op The Walk, JBR. Samen bij Dolce Vita gegeten en gedronken en lekker bijgepraat. Super gezellige avond gehad! Ben om 01:00 thuis aangekomen en maar meteen gaan slapen want morgen weer vroeg eruit voor werk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Actief sinds 30 Juli 2012
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 25740

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2012 - 01 Februari 2013

3e jaars stage LTV

Landen bezocht: