Weekend dag 1 en 2 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu Weekend dag 1 en 2 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu

Weekend dag 1 en 2

Blijf op de hoogte en volg Rick

08 September 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Vandaag eindelijk na vier weken Khaliffa weer gespot! Hij is zeven voudig kampioen flowriden UAE. Hij is een hele aardige kerel die zelfs de lifeguards in de Wald Wadi traint in het flowriden. Na wat met hem gesproken te hebben had hij voor mij ook nog wat tips en lesjes die me enorm geholpen hebben. Blijven oefenen is het motto, maar heb dit vandaag toch wel iets te veel gedaan! Een spierpijn waar je u tegen zegt, maar dat mag de pret niet drukken! Dag twee gewoon weer op de flowrider gekropen. Heb toch weer vijf dagen om mijn spieren te laten rusten!

Nog wat leuke persoonlijk contacten opgedaan en daarnaast ook nog zakelijk aan mijn netwerk kunnen werken! Heb gesproken met een man die een nieuw hotel aan het openen is in Dubai en nogal geinterreseerd in mijn stage bij Meydan was. Wie weet wat daar eventueel uit kan voortkomen. Kansen genoeg hier en zal ze ook zeker gebruiken waar nodig!

Ook nog met de lifeguards Facebook profielen uitgewisseld omdat ze met een flinke groep volgend jaar december richting Nederland komen! Ze willen een rondje Amsterdam en omgeving doen en vonden het wel leuk als ik er dan ook bij zou zijn om ze het een en ander te laten zien! Ben nu al benieuwd wat ze er van gaan vinden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Actief sinds 30 Juli 2012
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 25694

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2012 - 01 Februari 2013

3e jaars stage LTV

Landen bezocht: