Stage dag 18 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu Stage dag 18 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu

Stage dag 18

Blijf op de hoogte en volg Rick

04 September 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Vandaag komt Michiel terug van zijn vakantie! Eindelijk na bijna drie weken zie ik mijn maatje cq stagebegeleider weer. Gisteren heeft Michiel mijn ouders ontmoet en zij hebben mijn benodigdheden uit Nederland aan hem meegegeven. Michiel heeft gelukkig genoten van zijn meer dan verdiende vakantie, en ik heb gelukkig zijn werk zo goed als mogelijk over kunnen nemen. Dat is wel de manier om gelijk zelfstandig aan het werk te gaan en alles en iederen beter te leren kennen. Ik heb 3 weken plezier gehad zonder Michiel, maar ben wel blij dat hij weer terug is.

Hij heeft kunnen genieten van zijn vakantie, zelf zu hij terug is. Ik heb zo veel mogelijk in gang gezet zodat Michiel alleen maar de finishing touch hoeft te verzorgen. Hij is blij hoe ik in de groep val en hoe er met elkaar wordt omgegaan. Ik heb al veel leuke collega's ontmoet en ontmoet er bijna elke dag weer meer. Wat is de Meydan group toch een enorm bedrijf met een super groep mensen die erachter staan!