Stage dag 12 en 13 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu Stage dag 12 en 13 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu

Stage dag 12 en 13

Blijf op de hoogte en volg Rick

27 Augustus 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Ik ben erg trots op mezelf! Wat er allemaal gebeurt op het werk vind ik nog steeds een beetje onwerkelijk. Er wordt zo veel aan mij gevraagt alsof ik er al jaren werk. Krijg ook van veel leveranciers te horen dat ze het prettig vinden om met mij te werken. En ik doe niet meer dan goed voor ze zorgen, zodat ze dat ook voor mij doen! Leveringen laten nog te vaak op zich wachten door verschillende omstandigheden en ik probeer die problemen zo snel mogelijk op te lossen. Aangezien de Beach Club nu echt geopend is moet al het materiaal zo snel mogelijk op zijn plek terecht komen. Alles wat er niet is ga ik achteraan om het alsnog binnen te krijgen. Heb binnen de Meydan Group al meer dan 20 verschillende collega's gecontact om alles op zijn plek te laten vallen. Wie ik voor wat precies moet hebben is nog een beetje vogelen, maar teruglezen in het email contact helpt me vaak prima. Ik ben aan het proberen ze wat mentaliteit bij te brengen betreffende leveranciers, omdat sommige leveranciers niet op de correcte manier behandeld worden in mijn opzicht. Het is toch belangrijk om je leveranciers te vriend te houden om ook in de toekomst prettig zaken te kunnen doen. Heb het idee dat ze dat soms even vergeten en daarmee de naam Meydan te veel arrogantie meegeven. Na wat levernaciers gesproken te hebben ben ik er achter gekomen dat de naam Meydan niet bij allemaal hoog in het vaandel staat en dat wil ik meer dan graag terug zien te brengen. We zijn tenslotte allemaal bedrijven die op hun specialiteit willen verdienen. Dan is het maar het beste als dat met een goede zakelijke relatie gaat!

Naast het werk is er gelukkig ook tijd om te genieten van de bijzondere entourage van de Meydan Beach Club. Ik zie iedere dag opnieuw weer andere prachtige dingen. De zonsopkomst en de zonsondergang zijn hier prachtig! Ik kijk vanuit mijn werkplek zo op The Palm Jumeirah, die met de ochtend of avond belichting prachtig tot zijn recht komt. Tot nu toe heb ik niet meer gedaan dan genieten van alles wat mij hier overkomt.

Om de dag af te sluiten krijg ik het vervelende mailtje dat ik morgen mijn medische keuring heb! Hoop dat de dokter een beetje overweg kan met een naald. Bloedprikken, injectie en een rontgenfoto worden gemaakt om te kijken of je gezond bent. Dit wordt bij iedereen gedaan die zich in de Verenigde Arabische Emiraten wil vestigen. Ze controleren op eventuele aanwezige infectieziektes en op algehele gezondheid. Zal alleaal wel loslopen maar vindt het toch best spannend!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Actief sinds 30 Juli 2012
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 25689

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2012 - 01 Februari 2013

3e jaars stage LTV

Landen bezocht: