Stage dag 14 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu Stage dag 14 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu

Stage dag 14

Blijf op de hoogte en volg Rick

28 Augustus 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Vandaag om 06:00 de wekker gezet om op lekker rustig de dag te kunnen beginnen. Op het gemakje wakker worden, even douchen en een ontbijtje om goed en ontspannen van start te gaan. Weer genoeg te doen vandaag en weer een paar leveranciers ontvangen op de Beach Club. Heb vanaf 8:00 met de leveranciers afgesproken om zoveel mogelijk te kunnen regelen voordat ik weg moet voor mijn medische keuring.

9:30 zou eigenlijk de chauffeur met mij en twee andere collegas vertrekken voor de medische keuring. Echter was er nog heel wat bellen over en weer nodig om de collegas duidelijk te maken dat ze nu verwacht werden! Soms is taal toch wel een probleem hier. Je moet alles drie keer navragen en controleren om er zeker van te zijn dat het correct over is gekomen.

Om 10:00 toch op weg gegaan om een van de twee collegas op te halen voor de keuring. Eenmaal aangekomen voor de keuring wist ik niet wat ik zag. Een vijf meter brede gang met wel tweehonderdvijftig mensen die ook een medische keuring hadden. Ik dacht dat we daar nooit meer weg zouden komen, maar ze hebben gelukkig een loket speciaal voor bedrijven. Dat scheelt toch weer ongeveer vijftig wachtende. Na het bloedprikken en de Hepatitus B injectie was het wachten voor de rontgenfoto. Dat leek eeuwig te duren, met een uur en dertig minuten wachten is het erg fijn dat je naam eindelijk omgeroepen wordt. Gelukkig zaten mijn collega en ik achter elkaar, wat nog meer wachttijd voorkomt.
Dat je anderhalf uur moet wachten voor iets wat nog geen tien seconden duurt is echt te lang! Gelukkig zijn we klaar en gaan we terug naar de Beach Club.

Nu een pijnlijke arm van de injectie, maar ik heb tot nu toe met alle injecties die ik heb gehad nog nooit anders gehad. Ach ja hopen dat het morgen over is en dan weer volle bak aan het werk.

  • 30 Augustus 2012 - 10:24

    Liesbeth:

    Hoi Rick,

    Natuurlijk word ik door jullie Ma wel op de hoogte gehouden van jou ervaringen daar, maar ik blijf je toch ook volgen op deze site hoor.
    Harstikke leuk dat je iedereen zo op de hoogte kunt houden en ook voor jezelf is dit straks een heel leuk naslagwerk. Je maakt wel wat mee daar zeg...veel variatie en drukte houd je natuurlijk wel scherp.
    Voor jou is het wel het beste zoveel mogelijk uitdaging in alle dingen te vinden want als het voor jou gesneden koek gaat worden gaat het niet goed denk ik...

    Nou succes weer en veel groeten van hier...

    Liesbeth

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Actief sinds 30 Juli 2012
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 25729

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2012 - 01 Februari 2013

3e jaars stage LTV

Landen bezocht: