Weekend dag 2 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu Weekend dag 2 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu

Weekend dag 2

Blijf op de hoogte en volg Rick

25 Augustus 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Wat ik vanmorgen toch heb meegemaakt! Ik op tijd eruit om weer naar Wild Wadi te gaan. Na het ontbijt de bus gepakt. De bus vertrekt en een touringcar achtige bus haalt hem erg arabisch in! In Nederland heet dat afsnijden maar je ziet het wel meer hier. Buschauffeur over de zeik en die wil hem weer inhalen om hem op zijn fout te wijzen. Gevolg: 2 racende bussen op de openbare weg. Ik heb echt krom gelegen van het lachen aangezien de overige mannen in de bus, de chauffeur van onze bus aan het opjutten waren. Echt de rijstijl hier is waanzinnig. Alles wat in Nederland zo'n beetje verboden is kan hier allemaal. Althans het wordt gewoon gedaan en niemaand die er iets aan doet. Aan beide zijde inhalen is het enige wat hier wel legaal is en de rest wordt gewoon gedaan. In Nederland zouden ze het ook moeten invoeren! Ben je met je auto lekker 80 op de 2e baan aan het rijden? Geen probleem, lekker blijven rijden want het verkeer wat er langs wil komt je aan beide kanten voorbij en dat gaat prima.

Eenmaal in Wild Wadi dokters advies maar goed opgevolgd om lekker veel te bewegen. Het Flowriden gaat al steeds beter! Ik heb meer controle en balans op het board en dat geeft een stuk meer plezier aangezien je anders na een paar seconden al een wipeout maakt en weer opnieuw moet aansluiten. Vandaag was het erg druk in het park omdat de laatste dag van de Eid Ul Fitr week massaal gevierd wordt hier.

Aan het eind van de dag rustig aan naar huis om achterstallige weerzaamheden op orde te krijgen. Jammer dat dagboeken zichzelf nog niet typen! Een leuk weekend gehad en gelukkig had de dokter gelijk, aan het eind van de dag is de pijn behoorlijk verminderd!

• 26 Augustus 2012 - 11:21

Liesbeth:

Ha Rick,

Weer even bijgelezen...
    Het gaat wel supersnel allemaal zeg..ook voor jou gelukkig.
    Als de dagen (werk en vrije tijd) zo voorbij vliegen zegt dat genoeg!!
    Fijn voor je dat je jezelf gewaardeerd voelt en dat je al zoveel zelfstandig mag doen daar.
    Je hoort maar vaak genoeg anders...

Groetjes van de Langendijk
    XXX