Weekend dag 1 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu Weekend dag 1 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu

Weekend dag 1

Blijf op de hoogte en volg Rick

24 Augustus 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Het plan was om lekker vroeg op te staan (06:00) om op tijd bij het Wild Wadi park te zijn voor de Flowclub. Echter verliep de dag behoorlijk anders dan verwacht!

Mijn wekker heb ik in plaats van te snoozen uitgedrukt dus werd ik pas wakker om 11:00. Jammer dat ik Flowclub moest missen maar ja toch de bus gepakt om 12:30 richting Wild Wadi. Een uur later daar aangekomen gelijk in de rij voor de Flowriders. Ik was vorige week in een van de eerste pogingen van de top van de golf naar beneden gevallen op mijn borst/schouder, maar daar had ik voor dat ik de Flowrider in ging geen last meer van. Toen ik eruit kwam had ik enorm veel last van mijn borst/schouder dus voor de zekerheid maar even langs de EHBO op het park. Naar wat onderzoek vertrouwde ze het toch niet en stuurde mij naar het ziekenhuis voor rontgenfoto's te laten maken. Ik in de taxi richting het Iranian Hospital wat hier een van de beste is. Ik loop om 15:30 naar binnen en na het systeem ontdekt te hebben en 80 dirhams voor een doktersonderzoek en 80 dirhams voor de foto te hebben betaald (160 Dhs = 35 euro), vertelde de dokter mij dat alles oke was! Geen borbreuk of scheurtje in het bot, maar weefsel aan de binnenkant van mijn borstkas die de klap had gehad. Dokters advies: Beweeg zo veel als de pijngrens toelaat om het weefsel niet te laten verstijven. Diep inademen en gewoon alles doen wat je wil, ook flowriden was geen probleem zij hij. Om mij te helpen toch maar wat pijnstillers gekregen die het bewegen vergemakkelijken en klaar was ik.

Omdat ik op het ziekenhuis heb gezeten van 15:30 tot 17:30 daarna lekker richting huis om nog wat met het thuisfront te skypen en facebooken om daarna snel te gaan slapen van deze vermoeiende dag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Actief sinds 30 Juli 2012
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 25732

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2012 - 01 Februari 2013

3e jaars stage LTV

Landen bezocht: