Stage dag 97, 98, 99, !!!100!!! en 101 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu Stage dag 97, 98, 99, !!!100!!! en 101 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu

Stage dag 97, 98, 99, !!!100!!! en 101

Blijf op de hoogte en volg Rick

10 Januari 2013 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Weer een lekker druk weekje gehad waarbij het geplande rapport schrijven iets is uitgesteld. Door de trainingen van de afgelopen week ben in ingevallen op de ontvangst afdeling voor Norbert. Hij kon zijn trainingen volgen en het dagelijkse werk is ook gewoon gedaan. Hij is super blij met mij en ik kan hem nog het een en ander bijbrengen op Excel gebied wat erg handig is in zijn vakgebied! Ben er in de loop van de stage wel achter gekomen dat de hotelwereld niet mijn toekomstige werkgbied zal worden. Het is leuk om in deze wereld iets op projectbasis te doen, maar op dagelijks basis is er te weinig te doen voor een gekwalificeerd logisticus.

Deze week ook mijn 100ste dag stage gewerkt en dat vond ik wel een taart waard! Als presentje aan al mijn gewaardeerde collega's, en als een soort afscheids cadeautje een heerlijke chocoladetaart laten maken door de keuken! En ik kan je vertellen dat ze wel weten hoe ze een chocoladetaart moeten maken! Wat een prachtige taart die niet alleen mooi is, maar zeker zo lekker smaakt als deze eruit ziet!

De laatste dag van de week de volledige voorraad geteld met 5 andere collega's om een helder inzicht te hebben in de bezittingen van Meydan Beach. Na samen een paar uur flink doorgewerkt te hebben, waren we na de lunch klaar met tellen en herinrichten van de opslag en konden we een paar uurtjes eerder naar huis! Ik zeg, dat is een lekker begin van het weekend!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Actief sinds 30 Juli 2012
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 25698

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2012 - 01 Februari 2013

3e jaars stage LTV

Landen bezocht: