Stage dag 94, 95 en 96 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu Stage dag 94, 95 en 96 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu

Stage dag 94, 95 en 96

Blijf op de hoogte en volg Rick

03 Januari 2013 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Nu het 1 Januari is betekend het dat er logistiek gezien gebalanst moet worden. Voor Meydan Beach moet alle drank die aanwezig is geteld worden om zo financieel het nieuwe jaar te kunnen starten. Samen met Norbert heb ik op 1 Januari de drankenopslag gebalanst. Dit was een klus die prima te doen was in een dag. Op 2 Januari de enorme voorraad van Cafe Del Mar gebalanst. Dit was een flinke klus aangezien ik om 08:00 ben gestart en om 00:30 mijn spullen gepakt heb om naar huis te gaan! Maar samen met mijn collega Slaven de klus wel volledig geklaard! Nadien nog even een biertje en een burgertje gepakt om de avond af te sluiten. De dag erna laat begonnen en alle digitale bestanden op orde gebracht en gestuurd om het geheel af te ronden.

Na het werken gezellig gedineerd met Danielle en Sjimah als een afscheid voor Sjimah die morgen naar Nederland gaat. Haar stage zit erop en kan weer terug naar Nederland om haar studie af te ronden. Dat dit voor mij nog precies 4 weken duurt is ook wel weer iets om naar uit te kijken. Heb het super naar mijn zin, maar terug naar mijn familie, vriendjes en vriendinnetjes komen is ook zeker wat waard! Tot snel allemaal, zie jullie al weer in 4 weekjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Actief sinds 30 Juli 2012
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 25734

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2012 - 01 Februari 2013

3e jaars stage LTV

Landen bezocht: