Stage dag 73 (Het bericht) - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu Stage dag 73 (Het bericht) - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu

Stage dag 73 (Het bericht)

Blijf op de hoogte en volg Rick

27 November 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Na gisteren pa en ma uitgezwaaid te hebben, mag ik nu weer aan het werk. Ik word door alle collega's weer hartelijk welkom terug geheten en ga helemaal opgeladen weer aan de week van start. Een kort weekje van dinsdag tot en met donderdag en daarna lang weekend omdat het national day is in Dubai. De Emiraten bestaan dit jaar maar liefst 41 jaar!

Hard aan het werk om daarna flink van het weekend te kunnen genieten dacht ik nog! Dit alles tot pappa met het bericht dat Opa deze ochtend is overleden alles in een klap veranderde. Meteen aan het contacten gegaan om terug te kunnen komen naar Nederland. Dit bericht komt natuurlijk erg hard aan en heb van iedereen hier gelijk volledige steun en medewerking gehad om mij te helpen. Na met de alarmcentrale van interpolis te hebben gebeld gaan ze meteen aan de slag om een ticket voor mij te vinden! Dit is binnen een kwartier geregeld en kreeg het ticket via de email toegestuurd. Super hulp van de centrale en ik kan donderdag al terug komen! Morgen dan nog maar even aan het werk en dan voortijdig op weg naar Nederland!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Actief sinds 30 Juli 2012
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 25709

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2012 - 01 Februari 2013

3e jaars stage LTV

Landen bezocht: