Stage dag 38 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu Stage dag 38 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu

Stage dag 38

Blijf op de hoogte en volg Rick

02 Oktober 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Vandaag de goedkeuring gekregen om voor mijn opdracht 58.900 Dirham (12.415 Euro) uit te geven aan opslag voorzieningen en stellingen! Een besparing gerealiseerd met ongebruikt materiaal binnen het bedrijf van 59,5%. Dat is een bedrag van 86.670 Dirham (18.265 Euro) aan besparing!

Nu alle procedures uitzoeken en volgen om de order door te voeren. Omdat Meydan een enorm bedrijf is gaat dat niet via enkele personen, maar gaat het door minstens 20 handen heen om op te volgen en goedkeuring te geven. Het nadeel hiervan is dat het veel meer tijd in beslag neemt dan ik eigenlijk kwijt zou willen zijn. Ik ga mijn gemaakte planning voor de Beach Club nooit halen als het 5 a 6 weken duurt voordat de bestelling geleverd gaat worden. Gelukkig kan ik de opdracht toch afmaken, maar ga ik al wel starten aan de volgende opdracht voor Meydan. De afronding van het project op de Beach Club zal wel gewoon door mij gedaan worden, maar een paar weken later dan gepland helaas.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Actief sinds 30 Juli 2012
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 25720

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2012 - 01 Februari 2013

3e jaars stage LTV

Landen bezocht: