Weekend dag 1 en 2 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu Weekend dag 1 en 2 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu

Weekend dag 1 en 2

Blijf op de hoogte en volg Rick

29 December 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Nog een paar keer dat ik naar Wild Wadi kan! Dit omdat ze 3 weken voordat ik vertrek dicht gaan voor renovatie! Echt jammer dat het net moet gebeuren voordat ik ga in plaats van erna! Maar misschien nog met een paar flowride vrienden naar de nieuwe flowrider in Abu Dhabi. In Yas Waterworld hebben ze er een gebouwd die 2 keer zo groot is als die in Wild Wadi en die moeten we natuurlijk even uit gaan proberen! De plannen zijn al volop in de maak om als een grote Wild Wadi groep daar even te laten zien wat we kunnen! Er zijn echter al testrijders vanuit Wild Wadi naartoe gegaan om deze flowrider te testen voordat deze geopend wordt. Daar zijn ook leuke filmpjes van gemaakt en die zijn op Youtube terug te vinden. Misschien kom ik mezelf op youtube ook nog wel een keer tegen!

• 01 Januari 2013 - 13:28

Gijs:

heey rick
    een heel tof en gelukkig 2013
    groetjes van werner desiree tom en gijs

ps. bij jullie receptie ligt iets voor jou als het goed is, smakelijk!!!!