Stage dag 87, 88, 89, 90 en 91 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu Stage dag 87, 88, 89, 90 en 91 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu

Stage dag 87, 88, 89, 90 en 91

Blijf op de hoogte en volg Rick

27 December 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Vanaf deze week een voorstel ingediend om mijn stageverslag vanuit huis uit te mogen werken. Dit omdat ik nu al over mijn uren heen zit en anders straks in Nederland alles nog uit moet werken. Mijn stageverslag wil ik zo snel mogelijk in kunnen dienen en het liefste nog voordat ik uit Dubai vertrek. Zo werk ik 3 dagen op de Beach Club en 2 dagen vanuit thuis. Deze week zo eens geprobeert of het werkt en ik kan zeggen dat ik minder van mijn werk wordt gehouden dan wanneer ik op de Beach Club probeer mijn verslag uit te werken. Nu nog even afwachten op de goedkeuring, maar ik kon niet wachten tot het zover was dus heb ik al wel volgens de planning gewerkt. Ben al een stuk op weg met mijn verslag, maar loop de laatste dagen een beetje vast! Een writers block zoals ze dat ook wel eens noemen. Of zou mijn lichaam al tegenwerken aan de gedachte over een paar weken al naar Nederland te moeten komen? Soort afkick verschijnsel misschien wel! Laten we het nog maar eens even een paar dagen aankijken of mijn schrijvers blokkade vanzelf verdwijnt of dat er maatregelen nodig zijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Actief sinds 30 Juli 2012
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 25675

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2012 - 01 Februari 2013

3e jaars stage LTV

Landen bezocht: