Stage dag 81 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu Stage dag 81 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu

Stage dag 81

Blijf op de hoogte en volg Rick

12 December 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Gisteren 2 dagen in een dag gewerkt, dus morgen al weekend! Wel fijn om 3 dagen weekend te hebben, maar heb er dan ook zelf voor gewerkt! Deze laatste dag voor het weekend later begonnen om toch nog een beetje te kunnen slapen na het concert. Daarna alle ontvangst documenten weggewerkt die niet ingevoerd konden worden door onderhoud aan het Adaco systeem. Ruim honderd documenten ingevoerd en volledig gemaakt. Ik zou om acht uur klaar zijn met werken, maar ben tot tien uur doorgegaan om alle documenten af te maken. Voor Norbert een hele fijne terugkomst de volgende dag en ik heb toch weekend, dus zijn we beide tevreden!

• 23 December 2012 - 15:11

Liesbeth:

Hoi Rick,

Lees dat je weer helemaal in je werk zit en het erg druk hebt.
    Goed dat je zo druk bent en eigenlijk geen tijd hebt om teveel na te denken over wat er allemaal gebeurd is de afgelopen tijd. Je kunt terugkijken op een mooi en waardig afscheid van Opa waar jij ook een mooie bijdrage aan geleverd hebt.
    Het is goed dat alles in het leven weer zo verder gaat maar de komende dagen, de verjaardag van Oma, Kerstmis en Oud/nieuwjaar zijn ook voor jou toch dagen waar je Opa erg zal missen. Ook al ben je ver van huis en familie.
    Wij willen je hele fijne feestdagen wensen en ook een fijne oudejaarsviering.

Groetjes Liesbeth -Gerard -Pieter