Stage dag 80 (Chris Brown Concert) - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu Stage dag 80 (Chris Brown Concert) - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu

Stage dag 80 (Chris Brown Concert)

Blijf op de hoogte en volg Rick

11 December 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Om 09:00 gestart met werken in de Grandstand om de benodigde spullen voor Meydan Beach op te halen. Tijdens de opening van Cafe del Mar is extra materiaal nodig wat we uit de Grandstand kunnen gebruiken. Rond een uur of drie was ik daarmee klaar en kon ik gelijk door voor het concert. Kon overal bijspringen waar nodig en de Alchemy mensen (Organisatoren) weten wat ze aan me hebben, dus zetten ze me ook in waar nodig! Kun je even dit regelen, kun je daar dit even ophalen en zo voorts. Leuk om te doen en ze vinden het fijn dat ik het voor ze wil doen. Al die kleinigheden bij elkaar kosten toch veel tijd.

Tegen het begin van het concert met Michiel door de parkeergarage gereden om even te controleren of alles oke was. Althans dat dachten we! Hoe verder het concert vorderde, des te meer jeugd die we tegen kwamen die voor niks naar binnen willen glippen. Op een gegeven moment zijn we zeker 200 mensen tegen gekomen die met hetzelfde doel op het concert ware afgekomen. Na meerdere malen de politie erbij te hebben gehaald en mensen op hebben laten pakken was het concert al weer bijna afgelopen. Heel de avond in de weer geweest met Michiel om deze inbrekers uit alle hoeken en gaten te verdrijven. Zo ongeveer elk slot wat ze konden breken hebben ze ook gebroken en alle deuren die er zijn zijn geprobeert om ergens uit te kunnen komen. Ontzettend trieste figuren die ik dan ook maar wat graag met de politie meegaf. Nog een paar flink op hun bek laten gaan en af laten voeren en mijn avond was weer een lekker avondje trainen! Totaal 40 mensen opgepakt die minstens twee dagen hebben vastgezeten. Ondanks het opvangen van 1 minuut optreden van Chris Brown is het totaal toch een leuke avond geweest. Ik heb me prima vermaakt en nog een stukje after party meegepakt. Gezellig met het Alchemy team KFC eten! Uiteindelijk om 03:00 klaar met werken wat neerkomt op 2 dagen werken in 1 dag!

  • 17 December 2012 - 22:13

    Elly:

    hey Rick

    Via deze weg wil ik je een fijne kerst toewensen en een beregoeie start van 2013.

    xxxxxjes elly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Actief sinds 30 Juli 2012
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 25694

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2012 - 01 Februari 2013

3e jaars stage LTV

Landen bezocht: