Weekend dag 1 en 2 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu Weekend dag 1 en 2 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu

Weekend dag 1 en 2

Blijf op de hoogte en volg Rick

08 December 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Sinds lange tijd weer een keer naar Flowclub geweest om nog wat aan mijn techniek te werken. Blijkt dat ik de enige was! Gelukkig na een half uur toch wat meer mensen. Samen nog het een en ander kunnen oefenen en zo kan ik nu weer wat nieuwe trucs. Weer een lekker weekendje buitengespeeld en weer veel plezier gemaakt. Ook leuk om reactie van mijn maatjes te krijgen over waar ik ben geweest! Als ik vroeg of ze me gemist hadden zeiden ze nog ja ook! hahaha echte vrienden krijg je niet, die verdien je door er zelf een te zijn!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Actief sinds 30 Juli 2012
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 25675

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2012 - 01 Februari 2013

3e jaars stage LTV

Landen bezocht: