Stage dag 56, 57 en 58 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu Stage dag 56, 57 en 58 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu

Stage dag 56, 57 en 58

Blijf op de hoogte en volg Rick

30 Oktober 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Deze dagen fanatiek aan school gewerkt om de deadline van het portfolio te halen. De maandag van 11:00 tot Dinsdag ochtend 01:00 gewerkt en uiteindelijk het portfolio ingeleverd. De dinsdag besloten om mijn uren te compenseren door om 15:00 te starten en om 20:00 naar huis te gaan. Geeft in de ochtend mooi even de kans om naar Wild Wadi te gaan en nog wat te trainen. Om 14:00 gaan douchen en omkleden om vervolgens om 15:00 fris aan mijn korte dagje te beginnen. Is toch wel ideaal een beetje vrijheid in de te werken uren. Als ze me echt dringend nodig hebben bellen ze en anders weet ik vooraf al hoelaat ik verwacht wordt om zaken af te handelen. Al met al, IDEAAL!

  • 04 November 2012 - 11:51

    Liesbeth:

    Hoi Rick,

    Het blijft interessant en leuk om je "dagboek" te lezen.
    Zoveel afwisseling in je werk/stage krijg je niet snel volgens mij dus maak er dankbaar gebruik van. Ook in je vrije tijd komen er allerlei zaken voorbij die je hier niet mee zou hebben gemaakt.... De tijd gaat wel erg snel hoor voor je er erg in hebt zijn pa en ma bij je op visite...ga daarlekker naar toe leven en ervan genieten. Ze laten het niet merken en hebben het erg druk met de verkoop in twee winkelpanden maar ze missen jou ook wel hoor.

    Veel groeten

    Liesbeth -Gerard -Pieter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Actief sinds 30 Juli 2012
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 25667

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2012 - 01 Februari 2013

3e jaars stage LTV

Landen bezocht: