Stage dag 41 en 42 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu Stage dag 41 en 42 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu

Stage dag 41 en 42

Blijf op de hoogte en volg Rick

09 Oktober 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Twee dagen volledig logistiek bezig geweest! Uitmesten van de grote opslagruimte in de kelder van de Beach Club. En daarna de materialen die niet nodig zijn in opslag brengen in de Grandstand. Met vier man een hele dag bezig geweest om het op orde te brengen. Gelukkig loont het resultaat en is de opslag een stuk overzichtelijker geworden!

Dit alles moest weer opgeruimd zijn voor het eerste grote evenement in de Beach Club! Het Range Rover event waarbij de nieuwe modellen Range Rovers werden gepresenteerd aan de gefortuneerde clientele! Wat een enorm gaaf evenement met een super ambiance! We hebben als Meydan Beach Club zeker de toon gezet en dat bleek ook weer uit de vele reacties die we op de avond zelf en de dag erna hebben ontvangen. Tijdens de onthulling van de auto's was er een spectaculaire vuurwerkshow! Show, glitter en glamour hebben ze hier wel begrepen en door de vuurwerkshow weten de omwonende ook gelijk dat we open zijn!