Weekend dag 1 en 2 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu Weekend dag 1 en 2 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu

Weekend dag 1 en 2

Blijf op de hoogte en volg Rick

22 September 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Weekend dus tijd voor een beetje buitenspelen bij Wild Wadi! Ik ben er nu al meerdere weken geweest, maar vervelen doet het nooit. Op het moment dat ik daar ben, ben ik er ook niet meer weg te slaan! Zodra het personeel mij vraagt om te gaan omdat het park dicht is ben ik pas weg. Heb nog wat andere flowriders leren kennen waar ik ook veel plezier mee heb gehad dit weekend. Het is wel leuk om te zien dat ik niet de enige zot ben die hier ieder weekend is. Er zijn ongeveer 15 andere verslaafden die ieder weekend op de flowriders te zien zijn.

Weer een weekend vol zon, zwembad en flowrider gehad. Helemaal opgeladen om er weer voor de volle 100% tegen aan te gaan op stage!