Stage dag 26 en 27 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu Stage dag 26 en 27 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu

Stage dag 26 en 27

Blijf op de hoogte en volg Rick

17 September 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Deze dagen bezig geweest om het materiaal dat niet gebruikt wordt in de Grandstand naar de Beach Club te krijgen. Veel foto's maken en e-mails sturen om de uiteindelijke goedkeuringen te krijgen is geen uitzondering. Alles wat niet gebruikt wordt en in de Beach club gebruikt kan worden hoeft niet aangeschaft te worden natuurlijk. Jammer genoeg wordt er nog steeds veel materiaal besteld terwijl eer soms honderden stuks van aanwezig zijn! Het probleem is dat niemand weet waar het opgeslagen ligt. Als Michiel en ik dan ergens een opslag opentrekken komen we voor honderdduizenden Dirhams aan materiaal tegen. Ik blijf me hier ook echt over verbazen! Er staan bijvoorbeeld 3 gloednieuwe ovens die vierhonderdduizend Dirham (Tachtigduizend Euro) per stuk kosten! Niemand gebruikt ze en niemand weet wat er mee gedaan moet worden, maar vervolgens hebben ze voor de Beach Club weer een nieuwe aangeschaft! Echt bizar hoe ze hier aan het hamsteren zijn! Daarom ga ik samen met Michiel zo veel mogelijk proberen te inventariseren om toekomstige dubbele uitgaven te voorkomen.