Stage dag 21 en 22 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu Stage dag 21 en 22 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu

Stage dag 21 en 22

Blijf op de hoogte en volg Rick

10 September 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Twee rustige dagen waarbij ik veel aan school heb kunnen werken. Ook wel eens lekker om gewoon op het gemakje daar aan te kunnen werken. Samen met Michiel nog even een rondje Grandstand gedaan waarbij ik voor het eerst in de keuken ben geweest.Wat een enorme keuken! De grootste van de UAE, maar een groot deel wordt niet gebruikt. Daarnaast ongelooflijk wat je daar tegenkomt aan materiaal wat niet gebruikt wordt. Er staat werkelijk voor miljoenen aan materiaal binnen wat niet gebruikt wordt of waarvan men niet eens weet dat het er is! Er zijn enorm veel hoekjes en kamertjes waar spullen worden opgeslagen, wat het overzicht nogal tegenwerkt. Michiel en ik hebben een mooie opdracht als ze dat uitgezocht willen hebben!