Weekend dag 1 en 2 (Laatste weekend Wild Wadi) - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu Weekend dag 1 en 2 (Laatste weekend Wild Wadi) - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Rick Herbergs - WaarBenJij.nu

Weekend dag 1 en 2 (Laatste weekend Wild Wadi)

Blijf op de hoogte en volg Rick

12 Januari 2013 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Vrijdag vroeg eruit om de allerlaatste Flowclub mee te maken in Wild Wadi! Het is dan echt zo ver, Wald Wadi gaat drie weken dicht om te renoveren. Wanneer ze weer open gaan op 1 Februari zit ik al weer in ons koude kikkerlandje! Erg jammer, maar afscheid nemen moet er toch een keer van komen. Nog zo veel mogelijk facebook contacten en telefoonnummers uitgewisseld om toch nog contact te kunnen houden via de Skype, Facebook of WhatsApp!

Min puntje van de vrijdag was dat er de hele dag geen zon te bekennen was! Een erg koude dag (voor in een waterpark) waarbij ik na een paar uur flowriden toch echt ben gaan douchen om weer warm te worden. Omkleden en naar huis om lekker achter de computer te kruipen met een kop warme thee! Ik denk dat dit mijn manier van voorbereiden is op het Nederlandse weer wat ik alweer in drie weken mag gaan ervaren!

De Zaterdag was dan echt de aller laatste mogelijkheid om me uit te leven op de flowrider! Daarnaast nog een leuk filmpje gemaakt van mijn maatjes hier en zij hebben ook een filmpje van mij gemaakt. Het laatste filmpje wat ik had was alweer van een paar maanden terug. Ondertussen heb ik nog wel het een en ander bijgeleerd, wat natuurlijk ook op film vastgelegd moest worden!

Het afscheid is dan genomen, maar ook de flowriders hier zitten niet stil en gaan de weken dat Wild Wadi dicht is, eens goed de tijd nemen om Yas Waterworlds in Abu Dhabi te ontdekken. De flowrider daar is ruim twee keer groter dan die in Wild Wadi, dus dat ga ik volgende week maar eens ervaren!

  • 19 Januari 2013 - 09:16

    Hannie Nauw:

    Hoi rick, ik hoor van jullie mam dat jij 1 febr terug komt, ons Tom gaat 7 febr naar Dubai voor 5 mnd, ik volg je verhalen al een tijd en kan niet wachten om ook alles te zien waar je over verteld. wij gaan zelf met Max en Kristy en de aanhang eind april. Dus tips en tricks zijn erg welkom!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Actief sinds 30 Juli 2012
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 25656

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2012 - 01 Februari 2013

3e jaars stage LTV

Landen bezocht: